19 de setembre 2012

AMB UN SOMRIURE....

Amb un gran somriure volem anunciar el tancament del blog “BATIBULLDACTIVITATS”. No és un comiat per sempre sinó que encetem un nou espai de comunicació, la nova pàgina web de l’escola.

Els molts seguidors dels Blog de Lestonnac, hi continuareu trobant les noticies recents i imatges de les activitats dels vostres filles i fills. I també, veureu, entre altres novetats,  tot allò que  l’escola  va realitzant, des dels més petits fins als més grans.

Ens retrobem i continuem, entre tots,  fent escola a www.lestonnaclleida.cat

ESTRENEM NOU LLOC WEB.
PER VISITAR-NOS, ES PODEN ADREÇAR A

www.lestonnaclleida.cat

27 de juliol 2012

FELICITEM!!!

Un alumne de l'escola obté la Distinció a les Provés d'Accés a la Universitat.

En Miquel Galván, alumne de segon de batxillerat de la nostra escola, ha obtingut la Distinció a les Provés d'Accés a la Universitat 2012, per part de la Generalitat de Catalunya.

El Govern de la Generalitat va distingir els 128 estudiants que han obtingut una qualificació d'Excel·lent en les proves d'accés a la universitat (PAU) que van tenir lloc el passat mes de juny. La nota d’aquests estudiants en la fase general de les proves ha estat igual o superior a 9.
L'acte es va dur a terme el passat dia 25 de juliol, a l'Auditori de Barcelona, i van ser-hi presents familiars de l'alumne, així com també la direcció de l'escola.

Des del bloc de l'escola felicitem en Miquel, i fem extensiva aquesta felicitació a la seva família, a tot l'alumnat de l'escola (especialment els seus companys i companyes de batxillerat), a tot el professorat de l'escola i en general, a tota la comunitat educativa.

26 de juliol 2012

CAMINO'12. DIA 9.

Avui arribar al nostre destí no ha estat tant cansat. A les 10.30h ja estàvem a Burgos. Però hem fet una miqueta de trampeta, hem agafat el bus a Belorado.
Avui tocava turisme per la ciutat. Hem visitat la catedral de Burgos. Hem quedat parats de la construcció que teníem al nostre davant.
Desprès hem tingut una estona lliure per passejar pels seus carrers.
I a la nit podrem anar a dormir una mica més tard i a més demà no hem de matinar.

Demà aprofitarem al matí per fer una miqueta més de turisme. Aproximadament, a les 12h sortirem cap a Lleida. L’hora d’arribada serà a les 19.00h.

Hem arribat a Burgos!!!

25 de juliol 2012

CAMINO'12. DIA 8

Avui al matí, tot i el cansament i les poques ganes de deixar aquelles lliteres tant còmodes hem obert els ulls gràcies al cant dels galls que hi havia al pati. Ben adormits hem passat pels serveis.
La motxilla a l’esquena i cap a caminar.
Ha sigut un dia dur. La calor i el cansament han sigut companyies inseparables. Però hem tret forces d’on hem pogut i fins a Belorado hem arribat.
L’alberg amb piscineta ens ha permès refrescar-nos. I tarda lliure per conèixer el poble.

Untitled by batibulldactivitats
Untitled, a photo by batibulldactivitats on Flickr.

24 de juliol 2012

CAMINO'12. DIA 7

L’etapa d’avui s’ha fet llarga ja que hem parat molt d’hora per esmorzar i desprès hem fet 16km aproximadament de tirada.
En alguns moments, se’ns fa etern el camí perquè el paisatge de prats i més prats és molt monòton. Però com diem, tot té la seva recompensa. Qui diria que ja hem fet uns 120km... doncs si!!! I ens sentim molt orgullosos de tots nosaltres.
I la millor recompensa ha estat la sorpresa que ens han donat: avui dinem fora!!!
A la tarda, hem tingut una visita. La Pilar F i el Pablo P ens han vingut a veure. Era una mica estrany està amb gent de l’escola tant lluny d’ella.
Ja ens queda menys per arribar el nostre destí...

23 de juliol 2012

CAMINO'12. DIA 6

Avui hem fet l’etapa més curta. El paisatge ha començat a canviar, prats per vinyes. Es nota que estem en terra de vins.
Al llarg del camí, ens retrobem a altres pelegrins que hem compartit alberg  dies anteriors. I en coneixem d’altres.
En tot moment, estem al corrent de les notícies que succeeixen al nostre país. Com per exemple, el incendi  de l’Empordà.
A la tarda, ens hem relaxat al costat del riu amb les carioques que hem fet desprès de dinar. Ens ho hem passat molt bé.

CARIOQUES from batibull on Vimeo.

22 de juliol 2012

CAMINO'12. DIA 5

Es comença a notar el cansament i la duresa d’aquests trams del camí. Tot i les nostres matinades arribem als pobles amb molta calor.
L’etapa d’avui tot i ser una de les més dures ens ha agradat molt pel seu paisatge.
Hem arribat al poble de Navarrete al migdia. Una dutxa ràpida i a dinar. Avui ha sigut especial, hem dinat un plat combinat (hem deixat el camping-gas per la cuina convencional d’un bar!!!!)